دانلود بازی محبوب تنیس تاپ اسپین Top Spin 1
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی محبوب تنیس تاپ اسپین Top Spin 1
نوشته شده در شنبه 2 آذر 1392
بازدید : 364
نویسنده : KAKA

دانلود بازی محبوب تنیس تاپ اسپین Top Spin 1

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

بازی زیبای Top Spin یک تجربه کامل از بازی تنیس است که شما می توانید با یک مربیگری حرفه ای، تنیسر خود را به یکی از بهترین های زمین تنیس مبدل کنید و همچنین می توانید بصورت آنلاین بازی را با رقیبان خود در سطح جهان اجرا کنید. در تاپ اسپین با 16 تنیسر حرفه ای برترجهان می توانید به رقابت با حریفان بپردازید. خصوصیات بازیکنان مشهور و تنیسرهای محبوب و قدیمی در این بازی بطور زیبایی شبیه سازی شده است، که پیت سمپرس آمریکایی، مارتینا هینگس سوئیسی و قهرمان تنیس شانگهای لیتون هیویت از جمله آن هاست. در ابتدای بازی یک بازیکن نیرومند برای خود برگزینید، تمرینات و حرکات لازم را به وی بیاموزید و همراه وی تا پایان تورهای جهانی و یا مجازی در میدان حضور داشته باشید. امکان بازی ۲ نفره نیز وجود دارد، به عبارتی شما همیار تنیس باز خود را که هوش مصنوعی بالایی نیز دارد انتخاب کنید تا درمقابل دوتن از دیگر تنیس بازان، به رقابت پرداخته و برای فتح جام تلاش کنید. رنگ بندی زیبای محیط بازی، گرافیکی فوق العاده عالی با وضوح بالا، گیم پلی عالی و شبیه سازی قدرتمند همه و همه باعث خواهد شد تا یک تجربه فراموش نشدنی در زمین تنیس را کسب کنید. نسخه 4 تاپ اسپین که برای کنسول های بازی ارائه شده است و نسخه دو آن نیز برای PC منتشر شده است و نسخه یک آن که هم اکنون پیش روی شماست و یکی از کمیاب ترین ها در دنیای مجازی می باشد، به درخواست کاربران عزیز آماده دانلود شده است. این بازی زیبا را برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی می توانید از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت کنید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Top Spin ScreenShot 1

Top Spin ScreenShot 2

Top Spin ScreenShot 3

حداقل سیستم موردنیاز :

OS: Microsoft Windows 98/98SE/ME/2000/XP
Cpu: 1GHz Intel or AMD 1Ghz (or equivalent) or higher
Ram: 256 MB
Video Cards: NVidia GeForce 3 (64 Mb) or ATI Radeon 8500 (64MB) or higher
DirectX: Microsoft DirectX 9.b
Hard Drive: 2 GB

روش تعمیر فایل فشرده :

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

.: روش نصب و کرک :.

برای نصب حتما از setup.exe استفاده کنید، در مرحله سوم نصب گزینه English Version را انتخاب کنید و هنگام درخواست رمز یا همان CD Key از فایل CD Key.txt موجود در داخل پک استفاده کنید.



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی ورزشی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: